Laura Nicolae

Laura Nicolae

Hei, sunt Laura, sunt izolată și lucrez de acasă.

Nouă sute de milioane de oameni din întreagă lume au ales să lucreze de acasă în această perioadă. Nici noi, nici eu, nu facem excepție, trebuie să stăm acasă, e cel mai înțelept lucru.

Dar ce e de făcut și cum vom face asta?

Un prim pas ar fi să îți creezi o zonă de lucru, găsește locul potrivit pentru tipul tău de activitate.

Dacă stai mult la birou, ideal ar fi să lucrezi într-o atmosferă liniștită, care să te inspire și să îți aducă eficiență și productivitate.

Sfaturile mele pentru a reuși sunt următoarele:

– În general, pentru a te putea concentra în spațiul în care lucrezi, ideal ar fi să alegi o paletă cromatică în nuanțe neutre, dar eu am făcut o excepție. Elementul central al biroului meu este
scaunul Panton produs de Vitra, pe care l-am câștigat în urmă unui concurs realizat la Milano Design Week în 2017. Este o versiune în ediție limitată a clasicului Panton, disponibilă într-o culoare vibrantă, Sunlight yellow, și întruchipează conceptul lui Verner Panton potrivit căruia “You sit more comfortably on colours you like”. Îl puteți găsi la Intro: https://introdesign.ro/products/panton?variant=452975781

– Pe lângă acest aspect, îți recomand să delimitezi zona de lucru de dormitor, tocmai pentru că acesta din urmă să rămână un spațiu de odihnă și relaxare. Și fiindcă am ajuns la subiectul acesta, nu uita să te schimbi de pijamale 🙂 Chiar dacă nu ieși din casă, îmbrăca-te ca și cum ai fi la birou; o să te ajute să fii eficient și productiv.

– Stabilește-ți un program de lucru pe care să-l respecți cât poți de mult. Poate că într-adevăr, o să ai mai multe pauze de cafea și mai mult timp pentru știri, Facebook sau Instagram, dar e
important să finalizezi ce ți-ai propus la începutul zilei. Cel puțin eu așa fac, un to do list de dimineață și la final de zi tăi de pe listă tot ce am finalizat . Chiar lucrezi de acasă, e important organizezi respecți deadline-urile predarilor.

Dat fiind specificul jobului nostru, care este , eu cu colegii mei prin Zoom Trello, aplicații foarte utile pentru video calls pentru o organizare
taskurilor. Așadar, organizați întâlniri virtuale mod regulat.

#stauacasa #workfromhome #remoteoffice


Post a Comment